Saturday, October 10, 2009

Suferinta


Imi scufundam capul sub o perina, am asteptat ca sa fie un mormant pentru mine.
In asa fel sa imi ingrop durerea pentru un timp scurtat.
Sa fie un somn adanc plin de nesimtire, in care durerea sa fie acoperita si fara durere sa fiu imbracat.
Umblam singur si am asteptat ca cineva sa inteleaga si sa vada durerea mea... Dar nimeni nu putea sa vada si sa inteleaga suferinta mea. Cum umblam fara putere si cum de abia ma tineam in picioare.
Vede cineva si intelege chinuinta mea? Vede si intelege cineva cum durerea forteaza prin neputinta mea?
Nimeni nu a putut sa vada, mai ales sa inteleaga... Nimeni nu a fost linga mine ca sa ma sprijineasca, cand de abia ma tineam in picioare, cand am ramas doar cu un strop de putere.
Totusi este numai vina mea. Din pricina care e nesimtirea mea, am vrut si am dorit ca suferinta mea sa fie vizibila, vazuta de afara si sa numai fie ascunsa in fiinta mea. Gandirea mea era; daca suferinta mea e exprimata pe afara; o sa fie vazuta si inteleasa.
S-a intamplat ce miam dorit. Insa s-a descoperit ca era un vis gol implinit si o gandire desarta exprimata, dezvoltata. In care iaras am asteptat de la cine nu a trebuit sa astept.
Trebuia sa astept doar de la Tine.
Totusi iaras gandul meu m-a indepartat si m-a facut sa ma pierd. Ma impinge la stanga si la dreapta, unde bosqeti plin de spini sunt imbracati... ma imbratisez, ma cuprind si ma ingrop intr-o durere adanca si ne-inteleasa.
E total numai vina mea, trebuia sa mentin gandirea mea intotdeauna indreptata inainte pe Calea Ta.
Pune in inima mea ca doar Tu sa fi nadejdea mea si Taria mea, in asa fel credinta doar in Tine sa fie.
Mi-am invatat lectia din scoala Ta divina.
Totusi nu ma lasa doar sa ascult si in alta ureche sa imi iasa... sa vorbesc si sa ma prefac.. sa cheltuiesc, doar de Tine sa ma folosesc cand sunt la nevoie ci ajuta'ma sa implinesc, ca sa cresc cu chipul Tau ceresc.
Aceasta e ce imi doresc, ca sa nu te despretuiesc si intotdeauna sa te pretuiesc, voia Ta sa o slavesc. Tu esti comoara mea, pe Tine te iubesc si viata mea Tie ti-o daruiesc. Tu care esti Totul, in mine te primesc. Dragostea Ta o imbratisez si plutesc. Puterea Ta ma sprijineste si cu viteza lumini alerg. Tu cu intelepciunea Ta ma zidesti. Cu bunatatea Ta supravituiesc.
La Tine ma gasesc. In tine ma umplu si cu Tine traiesc.

No comments:

Post a Comment