Friday, October 23, 2009

M-am unit cu lacrimi de cainta ca sa gasesc Dragostea Adevarata.



Lacrima imi este sotia, jumatatea cu care m-am unit de cand am pacatuit  si de Tine m-am despartit.  Acum m-am unit cu pocainta, ca pe Tine din nou sa Te am; din nou sa fiu unit cu Tine.
Nu sta asa de departe, Te rog, Te implor. Tu, prin Cuvantul Tau viu si lucrator, mi-ai promis si ai zis ca doresti, Tu, Domnul meu, Isus sa fiu unit cu Tine cum Tu esti unit cu Tatal, cum Tatal si Fiul sunt Un Singur Dumnezeu.  Acea unitate ai dorit Tu de la mine, cu Tine; vai, Doamne si cand ma gandesc ca sunt asa departe de dragostea Ta.... De aceea, Doamne, cu cainta, cu lacrimi, cu gemete m-am unit sa aflu dragostea adevarata, sa gasesc si sa implinesc acea unitate!
Ma gandesc cu mare tristete cand dorinta aceasta se va implini. Ma gandesc: oare ma insel singur? Cand, cand “eu” nu voi mai exista, ci doar Tu ,Tatal, Fiul, Duhul Sfant si eu, care sa fiu harul Tau implinit! Sa nu mai fiu “eu”, ci doar noi, doar Tu, Domnul Dumnezeu...
Vad ca Tu, Domnul meu Savaot privesti la lacrimile mele care sunt din pricina nebuniei si neputintei mele, din pricina ca inca eu-l meu este asa de mare; inca sunt asa de egoist si in Tine sunt neimplinit! Stiu si recunosc ca Tu ma mangai neincetat, Tu esti a mea Casa si colt de rai cand sunt incojurat de pacat, de intuneric si sub umbra miilor de sageti cu ura, rautate, spurcaciune ingropat. Da, Doamne vezi Tu cum sub  valurile grele ale celui rau sunt acoperit si deseori sunt pierdut, uitat in negura noptii acoperite de norii gandurilor care vin de la cel rau.
Vai de mine, Doamne mi-ai promis ca vei fi cu mine cand sunt in lume; ca Tu o sa fii cu mine, ca ei sa vada o mare Lumina, sa fiu un martor viu al Dragostei si jertfei Tale....
Domnul meu preaiubit cu ochii usturati, topiti si in ceata privesc imprejur la ranile pe care le-am facut. Doamne, nu mai vreau sa fiu ca cel rau, nu vreau sa nimicesc, sa ranesc si speranta sa nu mai las; nu mai vreau sa pacatuiesc; nu mai vreau sa imbratisez si sa unesc pe altii cu pacatul . Doamne Isuse vreau sa fiu ca Tine. Vreau sa fiu obsinuit cu suferinta, vreau ca podoaba mea sa fie ranile dragostei; vreau sa nu daruiesc rani si vreau ca ranile altora sa le port in Tine, Hristos; vreau sa le port cum Tu le-ai purtat pe-ale mele; vreau sa aduca o greutate vesnica, un rod adevarat; vreau ca tot pamantul sa cunoasca ca Tu esti Domn, da... Tu Hristos esti Domnul si Dumnezeu in Tatal meu ceresc. Imi este greata de atatea ori sa fiu mancat, orbit, pierdut si sa fiu ca un nebun ce-i raneste pe cei din jur;  sa ranesc pe altii ca sa am dragoste; sunt saturat de aceasta nebunie. Vreau o dragoste adevarata, unde vindecarea, mangaierea, eliberarea, alinarea, biruinta si mantuirea sa le daruiesc de la Tine, Tata ceresc, in Domnul meu Hristos! Nu vreau sa fac rani, ci vreau sa daruiesc viata la cei morti!
Acum te rog, te implor, lasa-ma sa inteleg si sa implinesc moartea Ta; lasa-ma sa ma ingrop in rugaciune, smerenie, intre cer si pamant, in bratele Tale, la Golgota, in Tine pe cruce sa fiu rastignit, ca toti sa vada jertfa Ta facuta cu o dragoste nemarginita; sa vada ca Tu, Isuse ai avut Totul si ai ales sa fii dezbracat de toata slava Ta si de Tatal sa fii lepedat, pe cruce condamnat, ca noi sa avem viata. Sa vada ei, Doamne, ca Tu nu ai asteptat nimic inapoi, ca Tu deja ai avut Totul si chiar acum esti in Totul si ai Totul, sa vada ca doar ce doresti e binele si nimic altceva!
Vreau moartea Ta sa se vada in mine, sa o propovaduiesc si bogatiile ei sa impart. Vreau sa fii mort de tot ce este pacat si sa fiu viu cu adevarat, un copil nascut in Duhul; un copil care are un Tata si din dragoste sa faca voia Lui in libertatea adevarului!
Asculta, Te rog, rugaciunile mele cu lacrimi stralucit de simple, sincere; ma inec cu ele si impodobesc picioarele Tale, Domnul meu, cand in smerenie le imbratisez si te rog ca niciodata sa nu pleci si niciodata sa fiu fara de Tine, ci, orice s-ar intampla, sa port cruce Ta, ranile care sunt facute cu o jertfire, o slujire din dragoste, fara sa astept nimic inapoi. Ia aminte la ce am indraznit sa inalt spre Tine, nu din meritul meu, Doamne, nu, Doamne, ci am indraznit cu credinta prin Duhul, in Numele lui Isus, caci mi-ai aratat dragostea Ta nemarginita in jertfa lui Hristos; indraznesc prin meritul lui Isus si pentru ca harul Tau nemarginit s-a aratat fata de mine, din nou!
Nu lasa ca harul Tau sa fie fata de mine si de nimeni in zadar. Mahnit si intristat de dorinta de pocainta iti zic: doar Tu, Isuse sa traiesti in mine si nimic altceva! Aceasta este dorinta mea, tinta mea spre desavarsirea multa asteptata de la Tine, Tata!
Am pecetluit ce am scris cu Duhul Sfant, prin care am fost inaltat, cand in smerenie si lacrimi m-am imbracat si iti multesc pentru darul nemeritat! Stiu si recunosc ca niciodata nu ar fi indeajuns sa iti multumesc, dar doresc sa iti multumesc in fiecare clipa, clipa de clipa, vesnicii din vesnici, prin a face voia Ta si intotdeauna sa iasa din gura, inima si fiinta mea, plin de putere, laude spre urechea Ta!
Glorificat, slavit, preamarit, binecuvant, laudat sa fii Tu.  Iti multumesc pentru ca o singura dorinta o am si aceea esti Tu, Domnul Dumnezeul meu prea iubit! Vreau cu putere, Doamne,  Numele Tau sa-L rostesc si sa se clatine pamantul, in asa fel incat sa se scuture tot imprejurul meu... intunericul sa tremure inaintea Numelui Tau si sangelui Tau, Isuse, inaintea dragostei Tale, Tata!


2 comments:

  1. amin ! sa te.asculte Domnul in ziua necazului !
    Cerul sa te imbratiseze.

    ReplyDelete
  2. "Da, Tu mi-ai salvat sufletul de la moarte, ochii din lacrimi si picioarele de cadere. Aveam dreptate cand ziceam: Sunt foarte nenorocit."
    Domnul faca din tine un biruitor in care El sa isi gaseasca placerea...si sa iti spuna la sfarsit: Rob bun si credincios.(IBa)

    ReplyDelete